O eroare istorică depistată după 170 de ani ! – Cei trei negri “mititei” !!!

O eroare istorică depistată după 170 de ani ! – Cei trei negri “mititei” !!!

 

Partea a II-a a articolului aici:

ulrich-von-richental-218

Foto (cei trei negri….) , de pe rândul 2, poză stânga = Stema Ţării Româneşti !!!, citeşte.. Walachie …?

O eroare istorică depistată după 170 de ani ! – Cei trei negri “mititei” !!!

Rebusul heraldic al Basarabilor !

De peste 170 de ani în istoria noastra circulă un blazon care a dat multă bătaie de cap istoricilor noştri clasici şi nu numai !

Vom aminti doar pe unii din cei clasici: Nicolae Iorga, Bogdan Petriceicu Haşdeu, Cezar Bolliac, Nicolae Densuşianu, Constantin Giurescu şi mulţi alţii, pe care nu i-am amintit, dar cu mult respect pentru munca lor de cercetare.
Este vorba despre un blazon al Ţării Româneşti publicat în timpul lui Mihai Viteazul de către Levin Hulsius (1546 – 1606), notar de meserie, care la rândului lui a preluat acest blazon din “”Cronica de la Konstanz”” întocmită de Burgerul, Ulrich von Richental (1360 – 1437) intre anii 1414 – 1418.

În această Cronică sunt postate o serie de blazoane nobiliare, dar şi ale unor ţari / ţărişoare / provincii europene, şi, nu numai.

Imaginea din carte atingătoare Ţării Româneşti, prin blazonul tipărit, cu cele trei capete de “negrii mititei” au dus la o intreagă “refacere şi reconsiderare” a istoriei antice si medievale a României şi implicit a istoriei medievale a Ţării Româneşti !

Timp de peste 170 de ani pe această temă s-au brodat teorii, speculaţii, dogme, care mai de care mai savante, ajungându-se la ipoteza existentei unei populaţii negroide, ancestrale, pe teritoriul Carpato-Balcanic al României de azi.

Inclusiv anumite posturi de televiziune occidentale specializate pe documentare, au investit pentru a re-crea (!) imaginea omului negroid din peştera de la Anina (Ion şi Maria de la Anina) !

Dar, din păcate, după peste 170 de ani de la constatarea istoricilor nostri, si nu numai (!), cercetându-se, cu mare atenţie, în timp îndelungat, lucrarea lui Ulrich von Richental: Chronik des Konzils zu Konstanz, 1414-1418, şi a corecturilor ulterioare, s-a constatat o eroare de ESENŢA (!): practic copistul sau culegătorul de litere din tipografie a pus un text, unde nu trebuia (!), si, unde trebuia (!) , la omis ! Aceasta omisiune, corectată ulterior, dar necitită de istoricii nostrii, a dus la fabulatii timp de peste 170 de ani.

Vom încerca să refacem toată această “”Saga”” a unei poveşti, NEPOVESTITĂ pentru a clarifica o PARTE a Istoriei din sirul cea ce se numeste ISTORIE FURATĂ, ori / sau ISTORIE PIERDUTĂ !

Dacă se doreşte ?

Din punctul nostru de vedere această Istorie nu este Furată, sau Pierdută ci Ignorată, … prin Necunoaştere şi lipsă de interes Naţional !

Pt. conformitate,
Formaţia de analiză documentară:
Adrian Anghel, Cristian Moşneanu şi Cornel Bîrsan, cu sprijin logistic: Daniel Gurban
Locaţia:
Austria – Germania – România,
luna septembrie 2014.

Sursa: istorie-furata.blogspot.ro

2 Responses »

  1. deci ,să înţeţegem că blazonul cu cei trei negri mititei nu face parte din istoria noastră ci a fost o pura greşeală a copistului!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *